Oldalak

2011. március 11., péntek

Földrengés Japánban :( :( :(

Nyilván már mindenki tud róla, és látta is megrendítő képeket...
akik esetleg nem: http://www.index.hu/

Miközben nézegettem a képeket, eszembe jutott az a  cikk, melyet korábban a
neten olvastam (..és most sikerrel nem találtam meg, hogy belinkeljem) a vörösiszap katasztrófával kapcsolatban. Akkor volt egy japán származású diáksereg, akik adományokat gyűlytöttek a károsultaknak. Arról infóm egyenlőre nincs, hogy ezt tervezik-e hazai anime rajongók, netalán közösségek, de az valószínű, hogy a Speciális Mentőegység részt vesz a mentésben, hiszen eleve minden földrengéshez hívják őket szerte a világon.

.........

S, ha más pozitívummal nem szolgálhatok, jelzem, hogy annak ellenére, hogy ismét "Purexhiány" van, sikerrel szerváltam ragacsot, így a hosszú hétvégén már elkezd összeállni a GF.
(...közben azt is sikerrel megtudtam, hogy egy kedves barátom, és "régi hazai cosplay motoros" is hasonlóan vélekedik Diablos-ról, mint én-vagyis ő is nagyon szereti- ezért vele feltétlen szeretnék egy közös képet, úgyhogy amint egyben van az "rosszarcú gyümievő", vele feltétlen megejtek egy fotózást :)

( ezt a funpic-et meg Tifának ajánlom-legyen valami azért mára-, aki a napokban megfertőzött a Trinity Blood című anime iránti rajongásával- a kép egyébként egy januári kötőhártyagyulladás eredménye, mely azóta sikerrel kezelve lett, de pár napig ilyen volt az Öreglány :)---hooorooor, de már jól van :) :) :) )