Oldalak

2011. április 15., péntek

Gyors bejegyzés

Még a hétvégén rendbe szedem a legutóbbi cikket, a képek feltöltésével volt gond, illetve a formátummal, csak eddig tartott, mire megfejtettem. Sajnos képem viszont csak otthon van, ezért a hétvégén lesznek képek.
Addig is viszont egy naagy köszönet Ms.Tifának, aki épp a napokban fosztotta ki az E-bay-t egy Diablos figusz után, és miután megszerezte, rögvest elküldte nekem a képeket róla.
Mint kiderült, végtag pótlást igényelt, de Tifa apukája szépen helyre tette a kezét, amit sikerült úgy megcsinálnia, hogy ugyanúgy mozgatható mint a többi végtagja!!! :) :) :)

( nekem is meggyógyult a hátam egyből, amikor megláttam !!! :) :) :) )

Íme így néz ki a „Dzsinn-Vámpír” az FFVIII-ból,az egyik legsikeresebb akciófigura-gyár kivitelezésében. (ésss..de jó, magas a sarka, de ez csak egy képen látszik)

(Dolek, neked meg üzenem, hogy kijavítom a helyesírási hibákat, csak már akkor a képekkel együtt ^^ )

-Támadóállás :)--ott a sarka!!! XD

-Előlről-kicsit együgyű, de én úúúúúgy ceretem!

-Felülről :)-na így meg még cérnaszál is, de még mindig FAV!!!