Oldalak

2011. április 25., hétfő

Húsvéti bosszúság :(

Tudom, hogy megígértem, hogy záros határidőn belül felkerülnek a "Diablos In Progress képek", de nagy gázba kerültem. Telefonnal fotózgattam a munkafolyamatokat, miként alakul a cucc lépésről-lépésre, és meg is vannak a képek, de valószínű valami gáz van a telefon SD kártyájával, mert nem tudom átvarázsolni a számítógépre, még segítséggel sem :(
Nem "veszett fejsze nyele" az ügy Balázs szerint, most várom a megoldást, remélem tényleg nem bukó, addig mindenkitől egy kis türelmet kérek én is, valahogy kiteszem őket :)
Addig is, egy locsolós kép, ami sajna eléggé gagyi, ez egy vaczak telóval lett gyorsan fotózva. Ezúton is egy nagy köszönet Ms.Tifának, aki húsvét alkalmával beköltöztette hozzám a saját, 20 cenis Rém-ét, így van alkalmam alaposan áttanulmányozni, és a nehezebb részeket erről megcsinálni (sajna az FFVIII eléggé pixeles, és Diablos-ról nincs FMV amiről rendesen dolgozni lehetne, de erre csak akkor jöttem rá, amikor a kezemben fogtam a 3D-s GF-et)
Nagyon-nagyon köszönöm Tifának, igyekszem felgyorsítani a munkát, hogy minél hamarabb visszakaphassa, és nagyon vigyázok rá!!!! :)


-Virtuális locsolááás :) :) :)