Oldalak

2011. április 1., péntek

Még pár napot kérek...

...azoktól akik idetévednek, mivel egy ideje már nem nagyon frissítem a blogot. Betalált a tavaszi fáradtság, beteg lett az eb-ezúttal emésztési problémák :(-, intéztük az ékszerészt és sikerrel átvettem-még ha átmenetileg is- egy nyugdíjba távozó kolléganőm melóját Szilvi barátnémmel egyetemben, de erősen reméljük, hogy találnak majd arra a feladatra valakit, mert ez így már túl sok, egy kisgyermekes anyukának is, meg egy önjelölt őrült jelmezesnek is XD
Nade a lényeg, hogy a tervezési szakasz már teljesen a végére ért, megjött a pü-i muníció is, vagyis  összepakolásra kerül  "Az Angyalföldi Rém", vagy Diablos, vagy Diablítos, ahogyan tetszik.
Már a legelején feladtam magamnak a leckét, mert azt mindenáron meg akartam úszni, hogy tűsarkúm legyen, -ha már magas sarkú, akkor se légyen túl magas, és túl vékony az a sarok, fáj tőle a térdem, s bokám :(- de mivel a Rémnek a lába leginkább a kakaséhoz hasonlatos, annyi különbséggel, hogy a "sarkantyún" áll, sajnos csak magas cipő jöhet szóba, de így legalább meg lesz a magasságom, és ez fontos, mivel Moncat is olyan magas kábé, mint én magam. Moncat egyébként nagyon lelkes, talált magának egy új "sister"-t is, ráadásul pont a nőszemélyt, aki anno engem is beoltott a cosplay-re :) :) :)-de én ennek örülök, had ismerkedjék, barátkozzék más cépésekkel "es"  XD XD XD
Ugyanakkor itt és most leszögezném ismét, hogy Diablítos nem fog versenyezni, ennek még mindig egyik oka, hogy nem látni előre milyen és mekkora lesz, ("Ne feledjük, nem a cosplay mérete számít, hanem a minősége"-OK, vettem az adást...) Ugyanis magamat ismerve nagy lesz, s én nagyon szeretnék spéci szárnyakat, melyek valamennyire mozognak, meglátjuk mennyire jön össze majd.
Addig is ideteszem a végleges alapcipőről és a tömőanyagokról a képet. (mindezt azért, mert akik "izmoznának" nem tudják, hogyan néz ki ez gyárilag, és konkrétan mit kell keresniük-ha jól rémlik épp Kentaro izmozna valamikor: "Brudda"! Combíóval a Mechwart ligetig, majd G-R*by utcájában az Iparcikkes bolt!!!! :)
Pár nap és jön a cuccos, aki vissztér majd, annak jó olvasgatást!!!-ja, és természetesen Moncat is megírja majd saját In-Progress-ét, az is lesz majd valamikor...:)

-A "Rém" stripper surranója....

-Tömőanyagok a melóhelyen Panni ballonja alá rejtve XD
--Ritka kép, Diablos áll-s nem repked, ahogyan szokott- de mivel repülni én nem tudok, ezért állni fogok, vagyis ez a lehetőségem maradt...
-Ex-DFO Team- shoot by Ildeeko, amikor a vakut próbálgatta tavaly ősszel-Jó unokázást Katim!!!! ^^