Oldalak

2015. szeptember 6., vasárnap

Valami készül itt ^^


Az elmúlt időszakban sokat melóztam, ennek köszönhetően elég sok mindenől lemaradtam, de ismét sikerült elővennem a Xenosaga sorozatot. Ezzel kapcsolatosan kezdtem új projektbe, amelynek az "in progress" részletei jönnek majd itt a blogban.
Már egy ideje tervezem, hogy kipróbálom, milyen is az, amikor egy jobb időket is látott Barbie-t átalakítok akciófigurává. Eddig viszont mindig odáztam a dolgot, viszont erre is feltétlenül szerettem volna időt szánni, így neki álltam, hogy elkészítsem KOS-MOS ver 3-at egy Barbie-ból.
Képek jönnek hamarosan, ott nyomon követhető lesz a folyamat. A baba eléggé olcsón, 800 ft-ért került a birtokomba, és maradékokkal dolgozom a megépítéskor. Meglátjuk, mennyiben áll meg majd. A sminktől a hajig mindent leszedtem róla, itt az előkészületek láthatóak. Fejlemények pedig hamarosan.